34/M
Posts: 3
murder the scene
Regular User Since 9/22/2005 - Not Friends
your place NC, USA -
Last 7/18/2010
bubblegum octopus 0 posts
4/12/2010 10:13:00 AM
what do you mean what happened to me? :) im alright, i just dont login here, but im always on msn.
bubblegum octopus 0 posts
8/19/2007 8:13:00 AM
alright, its my bday today.
=P
bubblegum octopus 0 posts
8/18/2007 6:45:00 AM
where the hell are you =(
ieatpants 0 posts
7/6/2007 4:18:00 PM
nothing at all. Getting ready for work listening to radiohead
ieatpants 0 posts
7/6/2007 4:18:00 PM
you?
ieatpants 0 posts
7/5/2007 2:05:00 AM
hi
lavish[scenex] 0 posts
6/13/2007 3:33:00 PM
bored.
and listning to HHll
what about you?
lavish[scenex] 0 posts
6/13/2007 4:53:00 AM
hey whats up
<3
sixsixsiq 0 posts
5/31/2007 10:25:00 AM
Nothing at all, bored out of my mindd
sixsixsiq 0 posts
5/27/2007 12:16:00 AM
What's up?
joy division 0 posts
5/25/2007 10:54:00 AM
wow, hmmmmmmm.. nope
cuntastrophe 0 posts
4/18/2007 11:31:00 PM
damn it,
you got me there.
i wish i could deny it,
but i can't.
i'm actually thinking of making them smaller. /:
xitsmex 0 posts
4/16/2007 2:49:00 PM
yo.
whats up?
Havent talked recently, how things been?
xitsmex 0 posts
3/19/2007 6:33:00 AM
oh okay.
It seemed like it a lil' but like yeah I dunno.
Whats the band called again???
How was your weekend btw?
alishaTKO 0 posts
3/18/2007 10:10:00 PM
Those grills are golden.
xitsmex 0 posts
3/18/2007 2:16:00 PM
thats pretty good. I like the guitars.
Just a little advice, your mic doesnt sound loud enough.
xitsmex 0 posts
3/7/2007 6:19:00 AM
hhaa word.
so u in a band?
xitsmex 0 posts
3/5/2007 7:48:00 PM
ello.
whats up?
nice bands.
SuckIt__Kidd 0 posts
2/10/2007 11:47:00 PM
i well gave you 100
((:
notorious thug :] 0 posts
2/6/2007 12:03:00 AM
what does tid old biddy mean? lol
bubblegum octopus 0 posts
1/24/2007 3:47:00 PM
heyo
hey,but you said 0 posts
12/22/2006 7:54:00 PM
Im on break from school!
thats what i just needed and how about you?
ahh zombies 0 posts
12/7/2006 9:25:00 AM
siq neck ink brah!!
<3
hey,but you said 0 posts
10/20/2006 8:40:00 PM
Hello i havent talked to u in a while!
whats up with you?
<3 nina
hey,but you said 0 posts
9/1/2006 12:27:00 AM
im alright how about urself?
what size are ur gages?
danceyourfaceoff 0 posts
8/31/2006 9:09:00 PM
fucken tightt.
hey,but you said 0 posts
8/27/2006 9:03:00 PM
hey there!!!!!
mighty_dinosaur 0 posts
8/27/2006 3:43:00 PM
haha. so kmart runs like a mullet gang. thats hot to think about.
eyewtkas 0 posts
8/27/2006 3:12:00 PM
sweet. i'm at 1 inch, i want to get up to 1 1/2.
eyewtkas 0 posts
8/25/2006 10:55:00 PM
i envy your gauges. what size are they?
mighty_dinosaur 0 posts
8/19/2006 8:47:00 PM
lol. kmarts chill. the one by my house closed down about 4 years ago.
hey,but you said 0 posts
8/19/2006 8:28:00 PM
hey!
mighty_dinosaur 0 posts
8/10/2006 2:09:00 PM
nothing too much just chilling with my kitty's. what about you?
mighty_dinosaur 0 posts
8/10/2006 1:29:00 AM
hello there.
Cover Me Down 0 posts
6/18/2006 4:19:00 AM
Hey there.
Whatcha up to?
annamaria 0 posts
6/14/2006 12:23:00 PM
hi :)
load.click.SHOOT. 0 posts
6/10/2006 11:11:00 PM
haha nice
i believe it :)
<3
load.click.SHOOT. 0 posts
6/10/2006 11:25:00 AM
nothing excitingg
you?
load.click.SHOOT. 0 posts
6/9/2006 3:28:00 PM
hi
xAniAx 0 posts
6/2/2006 9:50:00 PM
hi!!
Danforth 0 posts
5/30/2006 5:26:00 AM
Right on!
freaky**bitch** 0 posts
5/19/2006 12:09:00 PM
your fuckn fine dude...
;0
WeLoveTheDamagesDone 0 posts
5/17/2006 1:29:00 PM
heyyy ur a hotttttie whats up im becky
GetYourGun 0 posts
5/4/2006 12:22:00 AM
<33
joy division 0 posts
4/26/2006 2:29:00 PM
i guess we'd make a nice pair then
\aLiCiA/ 0 posts
4/18/2006 12:35:00 AM
hey hows it going?

Cover Me Down 0 posts
4/6/2006 10:56:00 PM
Hey, what's new?
murder the scene 0 posts
4/4/2006 7:52:00 PM
well consider this,its up to the artist himeself..
buisness_casual 0 posts
4/4/2006 11:05:00 AM
not shit.
im in school :[

you??
buisness_casual 0 posts
4/3/2006 11:12:00 AM
heyyy
CicixxCORE 0 posts
3/30/2006 5:51:00 PM
hey wuts up? <3
nice pic
yeahandcool 0 posts
12/25/2005 3:40:00 AM
i only use myspace to meet 13 year olds in the mall arcade to make out...

sam <3 nate
killmewell_x 0 posts
11/28/2005 6:50:00 AM
yea im not soo bad thankies =) ...just bored and yea politics rar =/

x
killmewell_x 0 posts
11/28/2005 6:48:00 AM
p0w! so bored =(

hows you mister?

x
killmewell_x 0 posts
11/24/2005 7:52:00 AM
nope i have msn tho...but im at school rarrr!! grr!! rar!!

xx
killmewell_x 0 posts
11/24/2005 7:29:00 AM
oh yea ur soo cool... =P hhehehe

*pokes*

x
killmewell_x 0 posts
11/24/2005 7:26:00 AM
ouch thats nasty =(

insomniac?

rar i cant spell to0 well

my bad

x
killmewell_x 0 posts
11/24/2005 7:24:00 AM
you relplied on ur own page!! silly

letgo my ego? wha...

x
murder the scene 0 posts
11/24/2005 7:19:00 AM
lol,yeah they were good too.letgo my ego
killmewell_x 0 posts
11/24/2005 7:18:00 AM
i want waffles!! damn you!! rar *bites*

...thats naughty lol

x
killmewell_x 0 posts
11/24/2005 7:16:00 AM
pah! i dont belive you lol

xx
killmewell_x 0 posts
11/24/2005 7:14:00 AM
hey!!


hope your being good! =P

xx
people who are not concerned with what they are. hint......... *edge,hardcore,indie.ect.*
independent music legacy lies in its introduction of self employment and activism. It illustrated that anyone can do it themself, without reliance on the commercial media or the luxury of having financial abundance. Against the backdrop of mass consumer conformity.