31/F
Posts: 14
oh betty.
Regular User Since 6/15/2004 - Not Friends
Lancaster PA, USA - 50miles
Last 12/22/2005
losescontrol 0 posts
1/18/2006 3:32:00 AM
hey there, hows it going?

greetings from sunny singapore :)
PoliceJon,PoliceRed 0 posts
5/19/2005 10:14:00 AM
i'm not joking.
PoliceJon,PoliceRed 0 posts
5/19/2005 10:13:00 AM
it was my birthday yesterday and i got a stapler, a poster, and some sour candy.
PS..iloveyou 0 posts
5/18/2005 10:10:00 AM
uhh.... yeah
PS..iloveyou 0 posts
5/17/2005 10:07:00 AM
well i turned to u didn't i?


Jk jk
PS..iloveyou 0 posts
5/17/2005 9:19:00 AM
come talk to me!! : ]
holland 1945 0 posts
5/3/2005 10:17:00 PM
yes i miss you also & we do need to get together soon.
holland 1945 0 posts
4/3/2005 8:35:00 PM
hey
PS..iloveyou 0 posts
3/21/2005 8:41:00 AM
hello
Save Your Heart 0 posts
3/15/2005 5:04:00 PM
thanks. ... it's been forever since you sent that message but yeah thanks lol.
oh tell me lies x 0 posts
3/15/2005 3:49:00 PM
i love you sarah
wow i do
marry me
holland 1945 0 posts
3/14/2005 9:33:00 PM
so yeah why dont we talk anymore?
makeXout 0 posts
3/13/2005 9:50:00 AM
i just im'd you under newromancex
makeXout 0 posts
3/12/2005 4:18:00 PM
we never did get to really talk the other day :'( im me
makeXout 0 posts
3/12/2005 4:14:00 PM
hey sarah
*Blinded by Beauty* 0 posts
3/6/2005 10:53:00 PM
hey...i know you
oh tell me lies x 0 posts
3/2/2005 11:14:00 AM
MMm. yes that sex was verry good.
i guess i waas alittle tipsy..
because I forgot to comment
the b e a u t i f u l sarah.
Hmm. I Loove you Doll<3
.time.4.a.new.name. 0 posts
3/1/2005 11:54:00 PM

youre beautiful
the_xradiomurder 0 posts
2/22/2005 3:37:00 PM
oh i danced.
...like crazy
(=
Worth A Century 0 posts
2/21/2005 9:40:00 PM

You're really cute too.

my s/n is Tangent Collapse
xbrianx 0 posts
2/20/2005 7:55:00 PM
i dont know much, but one thing i know is that bowl/lipstick/vibrator is definitly touching your lips
xo
via.brian.m.
Worth A Century 0 posts
2/20/2005 6:13:00 PM
hey.
the_xradiomurder 0 posts
2/20/2005 3:53:00 PM
hi sarah!
thanks for letting me stand next to you at the show on friday.
it was lots of fun
(=
my name is ginny by the way.
talk to you later!
Nevur_Again 0 posts
2/18/2005 1:45:00 PM
comment me if u would like to chat or something
Nevur_Again 0 posts
2/17/2005 9:52:00 PM
hey i like ur pics
you vs karma 0 posts
2/17/2005 4:50:00 PM
Thank you!
You're far too sweet.
<3
PS..iloveyou 0 posts
2/17/2005 12:51:00 PM
i donno, cause hes a whinny little bitch
his gf is mad at me too
PS..iloveyou 0 posts
2/17/2005 12:19:00 PM
i didn't thik it would.......

it was more of a joke
you vs karma 0 posts
2/16/2005 8:35:00 PM
Oh if only my dear.

<3
you vs karma 0 posts
2/16/2005 7:49:00 PM
Oh no way, but thank you.
you vs karma 0 posts
2/16/2005 4:35:00 PM
I like your face.
oh tell me lies x 0 posts
2/16/2005 3:46:00 PM
woot another day with a HELLO
woot im up to Two!
PS..iloveyou 0 posts
2/16/2005 1:53:00 PM
beta.xanga.com

all u gotta do is double click ur mouse
holland 1945 0 posts
2/16/2005 1:06:00 PM
www.xanga.com.1bu.net/yourxanganame
PS..iloveyou 0 posts
2/16/2005 12:24:00 PM
don't be so hard on urself
PS..iloveyou 0 posts
2/16/2005 10:26:00 AM
ur a suck
PS..iloveyou 0 posts
2/16/2005 9:32:00 AM
i don't want to hear that bedtime story, grandpa
+MYSENTIMENTSEXACTLY 0 posts
2/15/2005 6:48:00 PM
i know betty wtf
oh tell me lies x 0 posts
2/15/2005 3:44:00 PM
woot. Many of the Hi's today..and even an I love you? wow awesome. Go team randi. cyah soon!
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:56:00 PM
please, do what u want, but don't kill or rape me..............
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:52:00 PM
hey i didn't say that would get anyones jollies off..... but acaully... after saying that... i think maybe that is why u would want to touch my body
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:46:00 PM
mhhmm why would you want to touch my body, what good would that do?
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:45:00 PM
and what would u want my body for?
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:41:00 PM
haha u just said u want my body......what are u gonna use that for????

HA! my body....AKA my penis
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:35:00 PM
well too bad! i'm not going to give u sexual pleasiur
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:32:00 PM
what do u want from me woman!
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:30:00 PM
but that was making up for u mad hurting mine..... i don't owe u nothin
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:26:00 PM
yeah i know all about that night with that girl online....when the keyboard got soaked by ur viganatic explosition
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:25:00 PM
no, ur dumb too :)
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:23:00 PM
whatever!

ur the one doggin my 2nd fav. actor.......

i didn't need that....i could have been masterbating, instead of sticking up for Mr. Cusack
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 1:18:00 PM
Bitch!

Blashphy!

thats not even that great of a movie..
what about:
better off dead
say anything
high fidelity
and identity


too name a few.....

UR the jelous one, One, because he gets my jollies off and not u, and two because i did him, and u cant cause ur dumb
PS..iloveyou 0 posts
2/15/2005 10:49:00 AM
well ur a dummie....cause john cusack is the F'in man.....
and ur just...... well... u
oh tell me lies x 0 posts
2/14/2005 4:17:00 PM
i seen you today and wanted to say HEYYYY. but then i thought i dont want to scare her
Metro Robot&hearts; 0 posts
2/12/2005 7:46:00 PM
Texas is still shitty.
You?

brittnay&hearts;
oh tell me lies x 0 posts
2/12/2005 5:13:00 PM
yayy! hehe say hi to me:)
holland 1945 0 posts
2/12/2005 1:34:00 PM
oh oh she got it at H&M!
holland 1945 0 posts
2/11/2005 11:33:00 PM
&hearts;
that was lovely.
holland 1945 0 posts
2/11/2005 11:21:00 PM
awh. that was one of the best nights of my life!
holland 1945 0 posts
2/11/2005 10:16:00 PM
sounds good
Murskaa_Makki! 0 posts
2/11/2005 9:51:00 PM
Hello random person nice to see you have a good band list!!
holland 1945 0 posts
2/11/2005 9:32:00 PM
I'd like a blanket yes.
**kate** 0 posts
2/11/2005 12:41:00 PM
i very much like your style...the little british school girl look fits you perfectly..:P....oh, im kate btw!
holland 1945 0 posts
2/11/2005 12:34:00 PM
wow thats kinda funny you brought that up.
it seems as if i told you i was just kidding
...even in the same post!
holland 1945 0 posts
2/11/2005 12:14:00 PM
im pretty sure last time i checked i could be friends with whoever i wanted.
Ode To Obscenityx 0 posts
2/11/2005 11:05:00 AM
I miss you Sarah!!! We need to hang out damnit....<3
holland 1945 0 posts
2/11/2005 10:45:00 AM
of course i am. duh. im a bitch like that.
yeah i wish i would have graduated early.
:( oh well only a couple more months
aac♥i need to write. and im starting to feel like you. your bloods in my system, but its not making me feel alive. this pencils giving me splinter and making me homesick why cant i get you off my mind?
brand new, Copeland, taking back sunday, the used, yeah yeah yeahs, alexisonfire, bright eyes, modest mouse, at the drive in, Ben Kweller, ♥Eisley,Pj Harvey, Jimmy eat world,This Providence, Bayside, deathcabforcutie, dashboard, the kills, the decemberist, hellogoodbye, The mars vollttaa!!! Kean, the doors, marvin gaye, the blood brothers, hot hot heat, the killlerrrrss, straylight run, action! action! belle&sebastian, le tigre, underoath, my chemical romance, david bowie, meatloaf, mae, beck, arcadefire, name taken, senses fail, pretty girls make graves, hawthorne heights, name taken, the magic magicians, the unicorns, les georges leningrad, siverstein, now its overhead, something corporate, the postal service plus some.♥