31/F
Posts: 3
annamaria
Regular User Since 5/9/2004 - Not Friends
state college PA, USA - 153miles
Last 10/18/2012
burningbrainstheband 0 posts
10/16/2016 3:55:00 PM
A pleasure have you as my friend. We are Burning Brains the Band from Brazil. and we would sincerely appreciate it if you took the time to visit our ReverbNation. We're number 1 on the ReverbNation Rock charts for Brazil!
www.reverbnation.com/burningbrainstheband

Burning Brains: Ever heard the album Amazon's On Fire?

In 2011, the band Burning Brains, born in Bel?m / PA released their first CD, which was executed to the best of Hard Rock / Heavy Metal in its thirteen compositions, whose review is published here in Rock On Stage (check this link) and far this year 2015, the founder Jr Thunder (or Ant?nio Augusto Cesar Junior) by the producer Borislav Dimitrov of HiZ Productions remastered all tracks, gave a new title to work ... Amazon's On Fire and made available for sale on the following links :https://itunes.apple.com/us/album/__/id1024509714 and http://routenote.com/r/xmetalempirex/5054316281931, check out because it is a hell of sound, which was launched by Paulo Janela from XMetaL Empirex http://routenote.com/r/xmetalempirex/5054316281931

https://www.youtube.com/watch?v=3VDerfXCfAw&feature=youtu.be ( SPREAD THIS VIDEO LINK ACROSS YOUR FRIENDS) THANKS A LOT

https://www.causes.com/campaigns/68168-save-the-amazon-forest
http://www.theguardian.com/environment/2014/oct/31/amazon-rainforest-deforestation-weather-droughts-report
please friend watch this amazin video and spread for your friends too. Thanks a lot for your attention.
Grain of Raj 0 posts
11/3/2012 4:03:00 AM
Heyyyyy. Remember meee?
This Time Its War 0 posts
10/21/2012 4:30:00 PM
www.facebook.com/richardvark
DIM-ASS 0 posts
8/5/2011 11:53:00 AM
hi there,
greetings from us :)
we're indonesian melodic metal.
listen and enjoy our music
nice to know u :D

http://stereokiller.com/KILLEDONJUAREZ
Mike DiCarlo 0 posts
5/26/2010 1:04:00 AM
My response three years later....I moved to Orlando FL. Hope all is well...if you even remember me..strangely I do recall talking to you 3 years ago.
love_hate_00 0 posts
4/30/2010 10:15:00 AM
im on now
freehandprofitxX 0 posts
4/1/2010 7:42:00 PM
heyy
Zach K Wannabe 0 posts
3/15/2010 10:52:00 PM
anna whats up? its been like 4 years.
Vince S. 0 posts
12/4/2009 3:01:00 PM
hey whats up?
joey. 0 posts
11/1/2009 3:36:00 AM
Well, either I'm sitting on the base not doing anything and bored out of my mind or I'm nowhere near a computer out in the countryside for a few weeks so yeah, whenever I'm on here I'm pretty bored, haha.
joey. 0 posts
10/23/2009 2:02:00 AM
Thanks. Yeah I saw the picture of your dog he looks awesome, I love Golden Retrievers. I really need to start taking college classes, but other then that I'm just doing my thing. It's getting cold here finally so I'm stoked about that.
joey. 0 posts
10/22/2009 3:04:00 AM
ohhhhh, ok, gotcha.

so what's up with you, anyways?
joey. 0 posts
10/21/2009 2:55:00 AM
lol, wut? we have the same phone, sweet.
tom. 0 posts
10/20/2009 12:36:00 PM
we'll be playing a show together on 10/30. tommy t's band, barricade, is doing a hatebreed tribute and my band, boners and airplanes, is doing the misfits tribute. come out if you're around.

tom. 0 posts
10/20/2009 1:25:00 AM
haha yeah
My Dougie Nigga 0 posts
10/4/2009 11:11:00 PM
thnx for the pic comments i actually have angel bites now also.. :) their pretty awesome ill put up the pic so you can c!
TOOTHPAC SHAKUR 0 posts
10/1/2009 8:40:00 PM
lol thankz
love_hate_00 0 posts
10/14/2008 12:27:00 PM
haha
you look like my friend Brittany
ana doll 0 posts
9/13/2008 2:57:00 PM
hot stuff
Pacmyc. 0 posts
11/17/2007 9:13:00 PM
Uhm yeah I always use them, so ofcourse I'd have them on the photo aswell (since that's how I'll look the rest of the year).

Tho it's an old photo.
skeletoncrew07 0 posts
8/9/2007 9:54:00 AM
hello
ryandumbass 0 posts
8/5/2007 7:03:00 PM
ello love how are you? <3
ryandumbass 0 posts
7/31/2007 12:55:00 AM
awww i miss you lots to. and yes we are talking now lol. <3
ryandumbass 0 posts
7/27/2007 10:04:00 PM
hey you how have you been? i forgot that i had this profile until today. somehow i just remembered. so i thought i'd say hi and see how you've been.
the_godfather05 0 posts
7/12/2007 8:06:00 AM
well arent just little ms. peaceful in all your pics...jk whats up?
phivepoint 0 posts
6/25/2007 10:26:00 AM
what's up girl??? I'm back at work :(
flarga blarga 0 posts
6/21/2007 12:58:00 PM
doesn't matter anymore though.
Yosh 0 posts
6/21/2007 12:06:00 PM
yeh shit i slept in today and it was great. you're nuts babysitting at 9 in the morning. well its time for some v-ball i will tlak to you later hopefully! peace
Yosh 0 posts
6/19/2007 11:55:00 AM
hey! how are you doing today
Yosh 0 posts
6/15/2007 9:30:00 PM
;)
flarga blarga 0 posts
6/15/2007 1:49:00 PM
click here for link

just trying to follow to administrator's current needs.
Yosh 0 posts
6/14/2007 4:35:00 PM
im hotter ........ right?
flarga blarga 0 posts
6/14/2007 2:54:00 PM
noodz plz.
phivepoint 0 posts
6/12/2007 2:52:00 PM
i'm good....just sittin @ work....waiting for a long day 2 end!!!! But i have till about 7pm, so...i'll be here a minute :)
Yosh 0 posts
6/12/2007 2:28:00 PM
hahahah you're an asshole. i have gotten that..
phivepoint 0 posts
6/12/2007 11:27:00 AM
hey, how u been???
brian. 0 posts
5/1/2007 11:27:00 PM
you know you have them
post that slit too
brian. 0 posts
4/28/2007 12:35:00 AM
you got any tit shots you want to share
i wont post them on the message board
Yosh 0 posts
4/10/2007 2:39:00 PM
hey there! i went PSU good luck yo! and have fun!
ahh zombies 0 posts
4/10/2007 8:32:00 AM
aw thank you. you are pretty too. <3
i got ink 0 posts
3/20/2007 1:05:00 PM
good tnx, u
i got ink 0 posts
3/19/2007 9:01:00 PM
hey
brad_danyluk 0 posts
3/19/2007 7:28:00 AM
hey there
mattgamer 0 posts
2/28/2007 6:36:00 PM
Hi doll face RAWR<3
Six-Foot-Revolver 0 posts
2/26/2007 6:01:00 PM
haha wait, i did not get your comment AT ALL.
acabamento 0 posts
2/18/2007 7:50:00 PM
You sure have a lot of comments for never posting O_o
Six-Foot-Revolver 0 posts
2/12/2007 11:35:00 PM
hey, i remember you, you are that girl that never visited me!
Mike DiCarlo 0 posts
1/27/2007 3:39:00 PM
you actually beat me to my next question...such a tease

;)
killing.spree 0 posts
1/12/2007 4:06:00 PM
i know, but i definitly STILL dont have my license. can you believe that. and im going thru some hard times right now to make things even more harsh... the day after xmas my dad told me he is leaving my mom. :[ he is an ASSHOLE. end of story. but on a good note, i will totally come see you when i get my freakin license. i gotta get ready for work now though. i will talk to you later love! see ya

<3brit-knee
killing.spree 0 posts
1/10/2007 4:39:00 PM
i miss you pen pal!! i still have my coupon, lol.

<3 brit
drink da k00laid 0 posts
12/6/2006 6:58:00 PM
I MISS YOU TOO GORGEOUS!!. you got myspace or aim or smoething?
hey,but you said 0 posts
11/28/2006 11:12:00 PM
hi how r u?
drink da k00laid 0 posts
11/24/2006 5:39:00 PM
whats your AIM s/n? IM me sometime im drink da k00laid
Mike. 0 posts
11/9/2006 2:11:00 AM
i'd so hit it.
5LAT3R TOK3N 0 posts
11/6/2006 11:05:00 AM
DUDE TOTALLEY DIGIN THE LIP RING YOU WERE HOT BEFORE BUT DAMN GIRL YOU HVAE MATURED QUITE NICELY


5T
Mike DiCarlo 0 posts
11/3/2006 8:58:00 AM
Im extremely well....how are you? i hope things are good in your area. and your still married...my how things change
corporate punk 0 posts
10/9/2006 12:12:00 AM
its been awhile since ive last been on here
I Am Legend 0 posts
10/5/2006 5:17:00 PM
i have bad memory : /

but Mischa is my hero too so. i bet youre cool.



um.. if you still want to comment back.
how was your day?

feel free to myspace me cause i hardddddly use this place.
I Hung My Head 0 posts
9/27/2006 11:40:00 PM
Man that seems pretty great! You can do it. You just have to learn how to make time for things... like sleep lol

Well if I get into MIT, I'm thinking something like Computer Engineering.
But if I don't get in, I'll just find some other place to do that or major in some kind of writing or something lol Yeah I'm pretty much undecided.
So I either want to do what my dad does or become a writer for a newspaper, a magazine, or even a novel
I Hung My Head 0 posts
9/25/2006 7:47:00 PM
lol Well yeah that is pretty annoying
But sometimes you have to do things that are pretty annoying like that to get through life or something to that effect.
Well it's pretty much the same here. I read chapter after chapter, essay after essay, poem after poem and sonnet after sonnet and then writting about each and every one of them! I'm it's still high school! Well at least it's my last year and then I'm off to college. I just don't know where to go to though. I'm aiming for MIT, but it's far and pretty expensive... but meh! I gots to get in.
So what's up? How are you?
SiCk_o 0 posts
9/25/2006 2:50:00 PM
WOOOOWWWWW my GIRLSS!!!
Take a look around in my new space, it's fuckin cool, www.myspace.com/knifebandsite , thx baby!!
I Hung My Head 0 posts
9/24/2006 11:10:00 PM
Hi. My name's Joshua. Pleased to meet you. =]
What are you up too?
Princesszelda830 0 posts
9/23/2006 4:38:00 PM
Thanks for the coment and your so cute too like OMG lol >.<
proper_introduction 0 posts
9/11/2006 3:07:00 PM
thanks u too!

nice band list by the way ^__^
Mike DiCarlo 0 posts
9/6/2006 8:22:00 PM
Im always online..... :)
ass nipples 0 posts
8/24/2006 10:34:00 PM
you are sexy
superheroes. video games. having fun. being a wild child. drinking and experimenting. phillies / eagles fan. music. playing guitar. sexy boys. my 22. fast cars and bikes. kissing and cuddling. writing. being outside. running in circles. making mistakes. reading good books. getting muddy. posters.
radiohead. frightened rabbit. nine inch nails. pearl jam. tool. metallica. led zeppelin. the doors. sublime. nirvana. underoath. monsters of folk. thom yorke. brand new. kurt vile. goes cube. the gaslight anthem. etc;