12/M
Posts: 20,833
ii3
Regular User Since 9/23/2003 - Not Friends
In Slaughterland NA, Christmas Island -
Last 11/27/2011
BobSacamano 0 posts
4/8/2009 2:06:00 PM
well let me know when you're gonna be back around here, im sure youll be with ryan and everything but my # is 1-610-960-6990 if you need it.
BobSacamano 0 posts
4/2/2009 1:46:00 PM
pan, do you really wanna buy my XV500 when you come back to this side of the pond? if so, we'll work out a price. thing needs a whole new bridge and locking system, though because the old one was used for spare parts god knows how long ago. it fits one of those old school pro rock'r tremelos, i dont know how easily you could get a hold of one, but the thing is in otherwise fine condition and is definitely on the market if you're interested.
a national acrobat 0 posts
1/11/2009 5:40:00 PM
call again, we were busy for a moment
a national acrobat 0 posts
1/11/2009 4:04:00 PM
call now
a national acrobat 0 posts
1/8/2009 8:36:00 PM
just tryin to say hey, faggot
a national acrobat 0 posts
1/8/2009 4:54:00 PM
call us right now
ii3 0 posts
11/13/2008 9:33:00 PM
Every time you post here you forget what you last wrote. Before you respond again read through everything first
Shizznizzle 0 posts
11/13/2008 8:39:00 AM
WOW, u really are a fuckin retard. Let me spell it out for you....you said you'll come to Canada and kick my ass and I said "bring it" cause you're a little bitch. Not hard to figure out. Dumbshit.
ii3 0 posts
11/12/2008 4:49:00 PM
Im going to write what I wrote on your board so you dont comment saying the exact same thing I did.

Are you a complete idiot? Didn't you just repeat everything I wrote? Whats the matter with you? Are you mentally retarded? Delusion? Demented. Seek help.
Shizznizzle 0 posts
11/12/2008 3:56:00 PM
Feel free to message me when you are in Canada, I'd like nothing more than to re-arrange your face. You are obviously one of those people who talk like a big man, but who are little bitches in real life. You are the biggest loser I have ever had the misfortune of speaking to. Go fuck yourself.
Shizznizzle 0 posts
11/8/2008 1:34:00 PM
"I've won, you can't insult me." <----Thats right you did win. Im glad that you won. You are officially the gayest person EVER, good for you buddy. Im sure mommy is real proud of your title win. You sucked a lot of cocks to get your "win", so good for you I guess. That having been said, not everyone shares your love of man-cock in the face, so stop being such a flaming faggot and posting gay shit on my profile. I am not gay, if you saw me in real life i'd kick your faggot ass for being such a perverted, twisted fuck. You should be glad that you dont know me IRL or you'd be taking a dirt nap.
Shizznizzle 0 posts
10/31/2008 4:27:00 PM
Why are you constantly thinking of gay shit? Not everyone is as gay as you are. Stop leaving gay messages on my profile. I am not gay and I dont like you. Seriously, fuck off. Just cause you are the bukkake king doesnt mean that others are into that. Noone is gayer or more queer than you....not Elton John.....not Liberaci.....nobody.
Shizznizzle 0 posts
10/28/2008 7:34:00 PM
WOW YOU ARE SO FUCKIN QUEER, seriously do you think about gay shit all day, or is it just when you sell yourself for daiquiris in gay bath houses? I dont know but either way you are the biggest faggot i have ever heard of or seen.
Shizznizzle 0 posts
10/26/2008 12:46:00 PM
CONGRATULATIONS - YOU ARE THE GAYEST PERSON EVER. You are gayer than two guys fucking. Go fuck yourself.
Shizznizzle 0 posts
10/24/2008 10:17:00 PM
YOURE A HOMO
RAD 0 posts
9/11/2008 12:32:00 PM
Well, yesterday I did nothing. Today... I don't know what's going down. I may just be promoting. ;-)
RAD 0 posts
9/10/2008 6:50:00 PM
P.S. You tell that cunt what's up!
RAD 0 posts
9/10/2008 6:48:00 PM
What have you been up to?
adsnigga 0 posts
8/31/2008 10:15:00 PM
oh yea hahahah that was a good.. you really must have no life sittin on this shit all day tryin yo beast u nasty fuck
a national acrobat 0 posts
8/30/2008 4:52:00 PM
you're a bastard because Om is playing on Oct. 30 and 31 at the Forum, go to both or you're a real faggot
a national acrobat 0 posts
8/30/2008 4:52:00 PM
ps call now
a national acrobat 0 posts
8/30/2008 4:47:00 PM
i wrote it like an hour ago lunkhead
a national acrobat 0 posts
8/30/2008 4:18:00 PM
i know what it is you cock ranger
RAD 0 posts
8/29/2008 4:53:00 PM
that's because they're shitty as all hell!
RAD 0 posts
8/28/2008 5:42:00 PM
Knights of The Abyss is a shitty band that everyone is in love with here. For reasons I don't know. I think that since they came out of Tucson all these kids think they're 'hard' for listening to them. ahahha
RAD 0 posts
8/28/2008 5:17:00 PM
Well, I don't judge them by like the exact music taste... Like, I want someone who loves music as much as I do and all the dudes here listen to like Knights of The Abyss. Like what the fuck. They just follow each other and I hate it. I want someone who is down, listens to GOOD music, and is just laid back and chill. Is that so hard to find?! HERE IT IS. and it's bullshit!
RAD 0 posts
8/28/2008 4:58:00 PM
Oh and yes, the chiropracter is for your back.... Here's the story. we were getting my friends mom from work on May 19th (a day after my birthday) and the plan was, after we dropped her off we were going to go to my birthday show that my friend booked for me (Emmure, Recon, On Broken Wings, etc.) I just really wanted to see OBW.
Anyways, on our way to get her mom we were completely stopped and this dumbass faggot just didn't stop and he rear ended us at about 35+ mph. So now we have to attend the Massage therapist and chiropracter. When all this is over we get money though and don't have to pay for a god damn thing. :-)
RAD 0 posts
8/28/2008 4:48:00 PM
Haha, well I have a feeling your song is going to be amazing!! Yeah, I meant like getting hit on.. I just don't like it unless I want it... Which ISN'T all the time. I think i'm just ready to like settle down and get a boyfriend but the thing is.... I hate everyone here. Everyone's fake as hell and has shitty music tastes! Hahahaha. Idk
RAD 0 posts
8/28/2008 4:34:00 PM
You should give me the names of those bands so I can contact them and set up something... The only shows that come through here are like
bands that draw a crowd. Just so the promoters/booking agents can get their money. I rarely even attend shows anymore because of this and when I do go I get in for free because the bands don't deserve MY money. It's pretty annoying. I don't know what this world is coming to.
RAD 0 posts
8/28/2008 4:22:00 PM
That's awesome! What did your friend say yesterday? Haha!

I'm just chillin'.. I'm pretty anti-social nowadays because whenever I go out I get creeped on and I cannot stand that shit! So... i just have to go to a chiropracters appt. at six today, total bullshit. There are never any good shows here.. I need to start booking.
RAD 0 posts
8/28/2008 4:14:00 PM
Because I was lurking this website and she was talking shit about some dudes tattoo and then I lurked you and saw she was talking shit to you. I get irritated really easy and she fucking made me insane. But, what can you do, you know? I just don't waste time on beezys. Anyways.
How are you?
RAD 0 posts
8/28/2008 3:22:00 PM
Haha, you're totally welcome
RAD 0 posts
8/28/2008 2:22:00 PM
Hey, I know I don't know you, but...

What the fuck is that harlots problem? Seriously! What a fucking joke she is! I'd like to see her say something like that to you with me by your side. I'd go fucking insane on that broad. (I love fighting and pain, ha)

But, seriously... She just really irritated the FUCK out of me. She deserves to be put in a cage and thrown in a fucking lake. Dumb ass swine.

Isn't it shitty how immature people can be? I mean grow the fuck up you little girl!
adsnigga 0 posts
8/25/2008 5:09:00 PM
sorry but nobody wants your dick you probly dnt even have one. you look fuckin disgusting. and that shit u said ..haha was that supposed to have hurt my feelings?hahaha i mean i think its kinda funny .. you know u want this. look at you your a dirty lookin piece of shit. go back to bed and go fuck your daddy (: have a great day
ii3 0 posts
8/22/2008 6:48:00 AM
This bitch wants my cock but doesn't realise how ugly she is... She is also so stupid that she had to mimic, in a very retarded manner, an insult I left on her board.

V
adsnigga 0 posts
8/20/2008 11:21:00 PM
look at yr mother fuckin face nigga it looks like u got run over by a fuckin truck i dnt how u manage to get any pussy..u probly dnt and havent ever. u think your fuckin cool puttin all that makeup on you look like tha fuckin devils child. when i saw your pics i wanted to fuckin throwup you look like yr a nasty piece of shit trailer park trash dirty ass lookin mother fucker. honey and do somethin bout that nappy head of yours you look like a fuckin tranny.
((: have a nice day
a national acrobat 0 posts
5/31/2008 8:39:00 PM
57 is for instruments, 58 is for drums or vocals one of those 2
a national acrobat 0 posts
5/27/2008 5:48:00 PM
see if you can snazzle a shure sm57 mic from work


for the drift recordings of course
a national acrobat 0 posts
5/25/2008 12:53:00 PM
Ryan Matticola
303 Village Green Drive
Gilbertsville PA 19525


you can send anything there, troy will never log in to reply to you
a national acrobat 0 posts
12/8/2007 3:14:00 PM
i have a serious inquiry to shoot your way.


if you could, Shoot me a PM or a phone call to 610 310 8870 plus the US code and we'll discuss, it's something i need you to track down for me
Xos 0 posts
11/16/2007 9:36:00 AM
Second, my point was that those threads always become attempts by people to name more obscure bands and thus seem more knowledgable about underground metal. Your post was a perfect example. I went on to say that even though you listed a number of off-the-radar bands (and a few good ones), the obscure bands weren't obscure just because they're "true underground black metal," it's because they're your buddies or your own band and they just haven't made it very far. But for someone to look at that post, the idea is, "I haven't heard of any of these bands... this guy knows way more than me!" and I was calling BS on it. Just as I hate the idea that popularity = talent, I hate the inverse as championed by independent art/music scenes: obscurity = quality and legitimacy. More often than not, a band nobody's heard of is unknown because they suck.
Xos 0 posts
11/16/2007 9:36:00 AM
Third, I object to you plugging your own band in a list of other bands because it comes off as a really cheap plug. If you had listed the bands and then said, "Also give my band a listen" I'd feel differently but the way it came off was just sneaky.
Xos 0 posts
11/16/2007 9:35:00 AM
First, don't get your panties in a bunch.
rinisayshi0609 0 posts
11/7/2007 10:21:00 PM
what kinda post was that shit???
NO its not incest you dumbass
why the hell would it be?
hanszimmer 0 posts
11/2/2007 1:18:00 PM
as of right now, you're the only person i know of that likes ugly kid joe, apparently.
a national acrobat 0 posts
11/29/2006 10:47:00 AM
yo pan call me i need to talk to you about some things
Archangel-ill 0 posts
11/1/2006 1:39:00 AM
what the hell? who are you?
a national acrobat 0 posts
10/30/2006 2:38:00 PM
610 310 8870, don't lose it again
a national acrobat 0 posts
10/29/2006 4:04:00 PM
call me pan
xora 0 posts
10/24/2006 4:25:00 AM
ddduuuuuddde ;)
Eric Paradox 0 posts
8/2/2006 5:37:00 PM
hey thanks, I've got a banner I'll PM you later, I can send it as a static gif or jpeg.
AC Skin 0 posts
7/22/2006 5:28:00 PM
I can't believe you have Skid Row as a favorite band.WTF are you on?
Eric Paradox 0 posts
7/22/2006 2:28:00 PM
when you finish that demo/whatever, if you send it to my station I'll play Stand Aside on my show. click here for link
Captain Ahab 0 posts
6/21/2006 8:11:00 AM
happy birthday man
miss laura 0 posts
4/21/2006 8:54:00 AM
well then, any good observations?
miss laura 0 posts
4/20/2006 12:58:00 AM
QUIT LURKING MY PROFILE, JACKASS.


Eric Paradox 0 posts
4/18/2006 7:15:00 PM
I also have a list of words that I've done logos for but aren't in use by any bands at the time that I can PM to you, if the band name isn't totally final yet.
Eric Paradox 0 posts
4/18/2006 7:14:00 PM
I can definitely work with that.. I was actually having some trouble with Curse All Creation because logos with 3 or more words are a pain to balance. I've worked out a really cool wrought-iron design for the shape of the letters that I can transfer to that name.
Eric Paradox 0 posts
4/16/2006 8:57:00 AM
Yeah I should have it under wraps by around Thursday. who are you touring with?
Eric Paradox 0 posts
4/13/2006 9:44:00 PM
I worked on some designs today and yesterday, but so far they're not really mature ones. Since this is a logo that would get around a lot if you ended up using it I wanna make sure I've got something good. I'm gonna work on the logo some more tonight though.
xBrutalizerx 0 posts
4/5/2006 8:46:00 AM
hahahahaha. fucking awesome!
Eric Paradox 0 posts
3/3/2006 3:28:00 PM
yeah I've got albums by Coroner and Angel Dust, will be looking for the rest of those though.
Eric Paradox 0 posts
3/3/2006 2:19:00 PM
Dude it's spelled Mistigo Varggoth Darkestra. It's good shit though.
H A W K 0 posts
3/2/2006 1:41:00 PM
FSU is an eastcoast crew (gang). standing for FUCK SHIT UP or FRIENDS STAND UNITED.. which i had no intentions of using in my username as those abbreviations for that crew so i took it out for all the misunderstandings of it.
N?O 0 posts
2/28/2006 11:22:00 AM
Aye, It's a rip-off of the motherland (England).
N?O 0 posts
2/27/2006 1:37:00 PM
Haha, Wierdo :p It's ok, We're ALL Perverts here ;)

Stuff for download

by ii3 on 8/27/2010 4:55:00 PM
5 replies, 13,138 views

God Hates Goths

by ii3 on 2/8/2009 1:23:00 PM
1 replies, 8,547 views

monument/e.d split tape idea

by ii3 on 1/5/2009 2:07:00 PM
17 replies, 10,360 views

rg550

by ii3 on 12/31/2008 3:52:00 PM
19 replies, 10,622 views

Attn slander regulars.. you want some shit

by ii3 on 9/25/2008 7:18:00 AM
1 replies, 8,683 views

Im just here to let you know

by ii3 on 2/27/2008 8:51:00 PM
1 replies, 8,857 views

Greatest questions I have been asked by a lady

by ii3 on 11/5/2007 8:38:00 PM
7 replies, 8,302 views

back on Terrorizer

by ii3 on 11/2/2007 2:12:00 PM
4 replies, 8,298 views

hahah Im in 2min documentary

by ii3 on 10/22/2007 8:25:00 PM
2 replies, 8,165 views

The Batman

by ii3 on 10/30/2007 6:23:00 PM
17 replies, 10,596 views

Office Space

by ii3 on 10/17/2007 9:27:00 PM
8 replies, 8,619 views

Trailer park Boys

by ii3 on 9/19/2007 2:54:00 PM
1 replies, 8,611 views

What happened to all the threads?

by ii3 on 9/19/2007 2:53:00 PM
1 replies, 8,271 views

Lesbians

by ii3 on 8/4/2007 10:27:00 AM
11 replies, 8,706 views

attn JV

by ii3 on 8/1/2007 3:31:00 PM
9 replies, 8,246 views

These theads keep getting removed.. why?

by ii3 on 6/29/2007 9:26:00 PM
8 replies, 8,608 views

tea motherfucker

by ii3 on 5/5/2007 10:46:00 PM
1 replies, 9,201 views

Can a female here explain this to me

by ii3 on 5/23/2007 2:43:00 PM
43 replies, 12,419 views

Attn Ryan/Troy

by ii3 on 5/10/2007 8:53:00 AM
11 replies, 8,632 views

attn Ryan

by ii3 on 3/10/2007 10:41:00 PM
0 replies, 8,276 views
Buckethead, Paul Gilbert, Deez Nuts, Book of Black Earth, Swimming with Sharks, Hank Williams I and III.